کددار" شدن یک طرح بدان معناست که آن پروژه در ردیف طرحهای ملی قرار گرفته و از سوی دولت به رسمیت شناخته شده است.
به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، برای اولین بار، پروژه ی فضاهای آموزشی و کمک آموزشی دانشکده علوم پزشکی گراش به طرح های ملی پیوست.
مهندس محمدجواد یحیایی معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی گراش گفت: با پیگیری هایی که مجدانه از سوی علوم پزشکی انجام شد و همچنین با پیگیری ها و همراهی های دکتر حسین زاده نماینده مردم شریف شهرستان های لار، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، پروژه ی فضاهای آموزشی و کمک آموزشی دانشکده علوم پزشکی گراش، "کددار شد" و به "طرح های ملی" پیوست.
مهندس یحیایی افزود: "کددار" شدن یک طرح بدان معناست که آن پروژه در ردیف طرحهای ملی قرار گرفته و از سوی دولت به رسمیت شناخته شده است.
معاون توسعه علوم پزشکی گراش تصریح کرد: پس از پیگیریها و رایزنیهایی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون های مربوطه صورت گرفت، طرح تکمیل پروژه های فضاهای آموزشی و کمک آموزشی در ردیف طرحهای ملی قرار گرفت و در کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه به تصویب رسید که اصطلاحاً گفته میشود این پروژه کد ۲۳ دریافت کرد و مسیر برای جذب بودجههای ملی فراهم شده است.
مهندس یحیایی ضمن قدردانی از خیرین گفت: پیش از این و برای تکمیل بخشی از این پروژه براساس تفاهم نامه، مبلغ ١٨ میلیارد تومان توسط خیّر گراشی تامین شده بود که به اطلاع عموم نیز رسید و از این پس و با کددار شدن این پروژه، شاهد جذب و تزریق بودجه های دولتی خواهیم بود.
وی افزود: فضاهای آموزشی و کمک آموزشی علوم پزشکی گراش، که به طرح ملی پیوسته. ۶هزار متر مربع است.
نظر شما